به گزارش “ورزش‌سه”، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر که تیمش موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند در هفته هفتم مقابل مس در رفسنجان شد اینطور حرف هایش را در نشست خبری پس از مسابقه آغاز کرد: می‌دانستم با تیمی بازی داریم که مربی‌ای با سبک خاص دارد. فوتبال مالکانه و بازیسازی از عقب. […]

به گزارش “ورزش‌سه”، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر که تیمش موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند در هفته هفتم مقابل مس در رفسنجان شد اینطور حرف هایش را در نشست خبری پس از مسابقه آغاز کرد: می‌دانستم با تیمی بازی داریم که مربی‌ای با سبک خاص دارد. فوتبال مالکانه و بازیسازی از عقب. بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. هفت هشت روزی در خدمت این تیم بودم. مدیریت توانمندی مثل آقای پورمحمدی دارد. 
او ادامه داد: می دانستم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. سعی کردیم اول نظم بازی آنها را برهم بریزیم. در روزی که بچه هایمان جنگنده و دونده بودند، از نظر تاکتیکی برای بازپس گیری توپ بد بودیم. انتقال توپ به نفر بعدی در هنگامی که فشار روی حریف می گذاشتیم خوب نبود. بچه هایم با این حال زحمت کشیدند و حق ما سه امتیاز بود. تیم خیلی بودند و خدا را شاکریم که امروز لطفش شامل حال ما شد. به امید خدا از بازی های آینده با استرس کمتر بازی خواهیم کرد. جایگاه جدولی ما باید بالاتر می بود. سعی می کنیم در بازی های آینده هم کیفیت بهتری داشته باشیم و هم نتایج بهتری بگیریم.
سوال اول از دقیقی درباره حضور کوتاه مدتش در مس رفسنجان در پنجره زمستانی فصل گذشته و اینکه لیست مازادی داشته یا خیر بود و او در واکنش به این سوال گفت: ببینید من سرمربی شمس آذر بودم. یک پیشنهادی برای جذب من با توجه به مشکلات مالی شمس آذر نزدیک به عید سال گذشته دریافت کرد. مدیران باشگاه مس رفسنجان برای من و دو بازیکن دیگر پیشنهاد ۲۰ میلیاردی به شمس آذر دادند. ۱۰ روزی در خدمت مجموعه بازیکنان شایسته و کادر مدیریت این باشگاه بودیم. من به بازیکنانم در مس رفسنجان قول داده بودم که منابع مالی تامین شود. گفته بودم اگر مشکلات مالی رفع نشود من جدا خواهم شد. از اینطرف مشکلات باشگاه شمس آذر با فروش دو بازیکن ( رحمان جعفری و علی اصغر اعرابی) به تراکتور و سپاهان رفع شد و من با افتخار برگشتم در خدمت مردم قزوین. از آنطرف هم یک مربی با کیفیت، اخلاق مدار هدایت این تیم را قبول کرد و نتایج خوبی هم گرفتند. در نیم فصل بحث لیست مازاد در رفسنجان نداشتیم و بحث تقویت تیم مطرح بود. 

او سپس درباره شروع فصل جاری و حضور دیرهنگام در راس کادر فنی شمس آذر به جای مازیار زارع ادامه داد: الان هم خیلی خوشحالم که برگشتم و یک هفته مانده به مسابقات تیم را گرفتم. اصلا بازیکن نگرفتیم. امروز هم خدا را شکر با این جزو روزهایی بود که خدا به ما کمک کرد. در بازی های قبلی با اینکه نمایش خوبی داشتیم، خداوند تقدیر ما نگذاشت که برنده شویم. به جز بازی با ملوان. در هر ۴ بازی قبلی ما شایسته پیروزی بودیم. امروز هم بازی برابری بود. مزد زحمت بازیکنان را گرفتیم. آیه‌ای از قرآن نوشته بودم که “إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً”. پشت سر هر سختی آسانی است و بعد از سختی هایی که تحمل کردیم به پیروزی رسیدیم و باید شاکر خدا باشیم.
او سپس درباره صحنه پنالتی گرفته شده برای تیمش و یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه شمس آذر هم اینطور پاسخ داد: در صحنه پنالتی که صد در صد درست بود و حتی به نظرم می شد گلر حریف را جریمه کرد. برخورد سنگینی بود که نزدیک به مصدومیت بود. آقای تارخ در همه صحنه ها مسلط و توانمند بود. آن صحنه خاص را ندیدم که بخواهم صبحت کنم. آقای تارخ بهتر می تواند صحبت کند ولی دوستانم گفتند که اصلا برخوردی به دست نداشته که پنالتی باشد.

او سپس در واکنش به این سوال که اگر سرمربی مس رفسنجان می ماند با توجه به امکانات مس در همین شهر تیمش را تمرین می داد یا خیر گفت: من که الان نیستم و نباید جای فرد دیگری صحبت کنم. اما با توجه به اتفاقاتی که پیرامون مس رفسنجان در ماه های اخیر رخ داده نیاز است که با تمرکز بیشتر برگردند و مدیریت کنند. به نظرم می شود کارهایی انجام داد. اینجا هم امکانات خوبی وجود دارد. البته در تهران هم زمین خوبی دارند. می شود طوری مدیریت کرد که در بازی های خانگی زودتر اینجا باشند. سه چهار روز قبل از بازی رسمی و بعد از بازی در تهران کار کنند. اصلا درست نیست که من صحبت کنم. من آقای نویدکیا را خیلی دوست دارم. شعور و درکش را. هم فنی و هم در مسائل دیگر. قدرش را بدانید. مطمئن باشید که هر کاری انجام می دهد برای این است که شرایط تیم را بهتر کند. بازیکنان هم شایسته هستند و قطعا جایگاه‌شان در جدول از این بهتر خواهد شد.

منبع